bläää

Just nu känner jag hur skolan och plugget äter upp mig! Och då menar jag det verkligen bokstavligt talat. Jag drunknar nästan i ångesten av att plugga och att göra det bästa jag kan genom att sitta fastklistrad vid skolböckerna varje eftermiddagen. Det är inte så jag vill ha det i mitt liv! Jag blir bara mer och mer trött och bara mer och mer tråkig som person. Men man kan ju inte bara strunta i det heller så framöver kommer jag vara den tråkiga tjejen som tillbringar sina fria timmar av att sitta hemma och försöka plugga och vara duktig.
Men jag vill ha mitt liv tillbaka! Snälla skolan ge mig mitt liv tillbaka!!

Ja här var lite tisdagsångest när den är som bäst (eller sämst).
Har funderat över var jag vill göra med livet och har inte kommit fram till något vettigt! Känner att det kanske är dags att bestämma sig snart? Att inte plugga vidare direkt är nog en sak som är säker :)



Kommentarer
Postat av: Néa

Samma här! och det blir ju inte bättre av att ha varit borta så man inte fattar någon heller -.-

2011-09-28 @ 12:13:38
URL: http://neamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0