Söndagsvilande

Hej mina vänner!
Sov ut ganska så ordentligt idag. Var ganska så trött efter fredagens dygning tillsammans med Hedvig. Vårat projektarbete handlar om sömn och hur de påverkar kroppen så i fredags dygnade vi som ett litet expriment.
Jag hade ju då aldrig dygnat innan och det var hemskt! Jag som älskar att sova tyckte de va riktigt jobbigt när jag inte fick gå och lägga mig!
Ja och idag var de söndag vilket nog kommer resultera i lite övningskörande och kanske lite plugg, med betoning på kanske.
Kram



Hittade denna fina bild på tumbr igår! Tyckte budskapet var fint och de fick mig att tänka om lite. Det kanske är dax att sluta dömma och vara mer positiv mot människorna runtomkring än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0