Latis

Ännu en dag på lovet då jag inte har lämnat huset...men jag ska bara säga att jag älskar livet ändå!
Jag tycker det är hur skönt som helst att bara vara för mig själv ibland. Bara kunna få umgås med sig själv och inte tänka på vad den andra vill :) Låter kanske egoistisk men sån är jag. En av anledningarna till att jag bara har suttit hemma en fredag kväll är att jag har prov på tisdag och jag har inte pluggat ett skvatt på lovet. Men tänkte ta saken i händerna i dag och lite plugg har det faktiskt blivit av :)
Känner att min mysdräckt har blivit  mycket väl använd under lovet. Jag faktiskt vara lite fräck och säga att jag har förtjänat det :)


hahah en liten söt bild :)

Kommentarer
Postat av: elina.

man kommer hem, klickar in på alices blogg och förväntar sig ingen större förändring och så hittar man typ TUSEN nya inlägg! coolt ;)

2011-11-06 @ 20:51:22
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0