Ni får mig vart ni vill

Ursäkta mig om mina rubriker är för mycket Håkan Hellström men jag kan inte låta bli. Hans musik är underbar! Finns inte så mycket mer att säga om det, de är bara så det är.

Nu hade jag tänkt att fördriva denna oehört tråkiga och dumma onsdagen med lite Kemi och Spanska. Inte för att det kommer göra dagen/kvällen bättre men men.... Saknar de onsdagarna då man kröp upp i soffan klockan nio för att kollla på Greys Anatomy! Förgyllde ju nästan alltid de jobbig pluggveckorna.
Ha det bra!



En bild med en Alexandra på.
Känner lusten att bara resa på något slags äventyr bort när jag tittar på denna.
Efter gymnasiet?

Kommentarer
Postat av: ester

jag saknar verkligen grey's anatomy :(

2011-02-25 @ 16:30:08
URL: http://esterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0