SNÖIGT

Äntligen kom snön och äntligen kom lite julkänslor!!!
Utan snö, ingen riktigt Jul!

Och så imorgon ska jag äntligen inhandla mina första julklappar. Känner lite skam att jag inte köpt en enda än! Men imorgon åker jag och mamma till den lite större staden växjö och julshoppar. Men först måste jag klara av sista provet för terminen. Jobbiga lärare som sätter prov sista dagen i skola. Så sedan klockan ett idag har jag spenderat min fritid på bibblan. Känner också hur töntigheten tog över när jag lånade hem två par kemiböcker!




Kommentarer
Postat av: Ali ♡

Hej sötnos! ♥

Tänkte bara säga att du har en fin blogg!

Kika gärna i på min och lämna en kommentar!

Ledsen om du inte gillar sånna här kommentarer!

Kram! :3

2011-12-21 @ 17:52:17
URL: http://aliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0