Kväll

Hade tänkt att kvällen skulle spenderas med ett räkneblock, en mattebok och hjärna som funderar fibrilt på de rätta mette D kunskaperna. Men icke sa nicke! hamnade framför datorn läsandes massvis med fina bloggar och lyssnandes på himmlans bra musik. Kan säga att jag är nöjd med en lördag som denna! Plugget tar vi imorgon och den sociala biten där man kanske ska umgås med någon tar vi nån annan dag.
Imorgon är det förresten luciauppträdande igen i missionskyrkan. Det här med Lucia är väll allt lite mysigt?

God Natt!


Bild från nästan exakt ett år sedan! Tagen av finisen Alexandra som jag träffar allt för sällan! Om du läser detta alleballe så vill jag bara säga att jag inte har glömmt bort dig bland allt annat oviktigt som har tagit för stor plats i livet! En extra kram till dig!

Kommentarer
Postat av: elina.

vääldigt mysigt om jag får be ;)

2011-12-13 @ 23:03:57
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0