.............

Det känns som om skolan dödar mi sakta men säkert...... Matteprov imånn då, pluggat som en galning på biblioteket nästan varje kväll. Känner mig som deras stammkund och saken blir ju inte bättre att vi sitter där hela eftermiddagen tills dom stänger och ha med oss massa mat. Men, men :)
Till helgen åker jag äntligen iväg till Göteborg med familjen och lite shopping hinner det nog bli där också :)
Men först måste jag överleva morgondagen i skolan.
Ha det bra ♥

Alexandras snygg converse i färgen guuula :D Och idag beställde jag hem ett par nya converse i färgen svart. Tror nog att dom kommer passa utmärkt i min lilla convers skara bestående av 3 stycken vita (nu gråa) favoriter :)

Kommentarer
Postat av: beccis

idag gäller det, lycka till på provet! :D

2010-09-24 @ 08:31:36
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0