That's what you get when you let your heart win

Hej
Nu tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder från äventyret i Göteborg under Pier Pressure festivalen.
Måste bara säga att det var hur bra som helst!! Blev väldigt förvånad att bandet 30 seconds to mars var så bra som dom var. För jag har ju inte alls lyssnat på dom innan men dom var en glad överrasking.


Jag och Majken :D <3


MAJA, EMMIE och JOSSAN


Jag gjorde henna tatuering :) Blev inte jätte lyckad men fin ändå.


The sounds sångerskan Maja som var supercool.


Väntan innan 30 seconds to mars :)


Snygga sångaren Jared Leto från 30 sec.


Vi kom faktiskt ganska nära under deras uppträde. Här är en bild som inte är inzoomad :)


Jossan på Majas axlar.


PARAMORE!!!!!


Hayley williams ♥

Jag har tyvärr inte med an av de bästa bilderna som är tagen tillsammans med trummisen från Paramore!!!!!!!
Har autografen också :D :D

Kommentarer
Postat av: beccis

gud va kul ni måste ha haft! ♥

2010-06-22 @ 17:21:02
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: m.

fyfan för den första bilden.

lägg upp alla på fb:)

2010-06-23 @ 09:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0