HalvDåligDag

Idag har som sagt varit en halvdåligdag.
Allt började med att jag försov mig. Tror att jag hade legat och snoozat i en och en halv timme. Så vid klockan 8 vaknade jag istället av att mamma skulle ringa och väcka lillebroderna. Inte Kul!
Allt i skolan var ju bra och så. Tror till och med att jag fattar fysiken nu :)
Men när jag skulle cykla hem...jo vad händer iinte då än att man får världens mensvärk. Så när jag kommer hem blev det plågande i min säng. Och nu är jag helt utmattad och trött.
Men lite tröst på den här dagen så blir det nog kinamat :D


Snart är det sommar också. Bara 9 dagar kvar i skolan! :)
Ha det bra, kram


Kommentarer
Postat av: beccis

stackars alice :'( ♥

2010-06-01 @ 18:46:48
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0