Salem

Med att göra nått vettigt med livet så blev det att kolla på Salem al fakir på Aftonbladets nya musiksatsing live-öppet med artister som spelar live och så kan man kolla hemma i soffan och göra nästan alla de grejer som man kan göra på en riktig konsert :)
Tex:
Andvända en tändare
Göra ett rocktecken
Applådera
Ta foto
Önska låt
Hångla
Kasta boll (och det brukar jag ju göra så ofta när jag går på konserter)




Det kanske inte syns så väl men där har vi Salem :D
Jag tycker detta var en jätte bra grej!
Ska kolla nästa gång också när dom kör med någon annan artist!


Kommentarer
Postat av: beccis

haha det här såg skoj ut alice. :)

imon börjar skolan! :O

2010-08-23 @ 09:55:45
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: ester

då är ju den stora frågan sen, vem hånglade du med? ;)

2010-08-23 @ 10:06:51
Postat av: Alice

Adu ester... jag vet inte!!! Haha någon random gubbe säkert´;)

2010-08-23 @ 13:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0