Una dia que se llama Martes

Heej Heej!
Idag har jag varit trött och slö...har inte riktigt orkat med så mycket och har nu ännu mindre ork att skriva ett spanska arbete om Bolivia. Men jag får väll ta mig själv i kragen och skriva llite om ett land som faktiskt verkar ganska fint, om man bortser från drogerna och fattigdommen då :)
Längtar också till sommaren nu!!! Men börjar få lite halvt panik på mig själv att jag inte har satt igång och träna. MÅSTE MÅSTE MÅSTE! Man vill ju se fräch och hälsosam ut på stranden och framför allt i Greklaaaand!
Neee nu väntar plugget. Ha det så bra!


Jag har hittat den finaste bikinin och den är från HM! Men frågan är om den kommer komma in i lilla Värnamos butik så att man kan inhandla den? Gillar också hatten, även den från HM

Kommentarer
Postat av: beccis

åh vilken fin bikini :)

2011-03-16 @ 07:13:53
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0