Liten sjukling

Hej på er.
Min frånvaro från bloggen beror framförallt på dessa tre saker:
1. Studiedag
2. Ganska mycket ordentligt plugg inför spanskaredovisning som jag ändå inte hann presentera.
3. Jag har gårr och blivit lite halv sjuk. Vilken menas med att jag har förskräckligt ont i halsen och känner mig trött och slö hela tiden.

Men nu ska jag försöka tvinga mig upp ur soffan och linda in mig i en varm filt och....plugga.
Isn´t Life just wonderful???? No It´s Not!!!! Well.... maybe not right now :)



Slänger upp ett par bilder på finfina hårfärger som jag gärna skulle vilja byta till just nu!! Man kanske ska ta och boka en färgningstid och göra sig av med den dassiga halv röd/oranga färgen??? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0