the swan

Heej:) Måndag idag då, som vanligt var det jobbig att stiga upp och veta att det är en jobbig vecka framför med plugg.....
Än sålänge har dagen varit bra. I skolan var jag otroligt trött vilket gjorde att jag blev blev minst sagt lite knäpp:)
Efter skolan blev det en tripp förbi bibblan och körskolan. Känner mig otroligt duktig att jag nu har bokat handleladar kursen för att kunna övningsköra. Kände att jag var tvungen att ta tag i det eftersom jag fyller nu till sommaren. Panik!!


Hörde också att den vackra damen Natalie Portman vann en oscar för bästa kvinliga huvudroll för filmen Black Swan.
Själv tycker jag både att filmen och Portman är super! Jag menar hur snygg är hon inte? Naturlig skönhet och eftersom jag som liten tyckte väldigt mycket om Star wars så blev hon en favorit :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Väldigt snygg namn oxå :) det måste ju hänga på det att hon är så snygg ;)

2011-02-28 @ 19:40:47
URL: http://www.livinliife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0