Helgen

Den är helgen har verkligen gått fort!!
I fredags var det gymnasiumdisco och lite festligheter, i lördags var det koncert i missionkyrkan och filmmys med Ester, och idag har varit en underbart skön slappdag!! Lite illa dock är att jag inte har plugga så mycket :S Sätta igång med det nu kanske?
Kram♥


Blev ganska förvånad när Ester berättade att hon aldrig hade sett filmen Notting hill! Jag menar....den är ju en av mina favortier så såklart tvingade jag henna att kolla på den :)
´
Finaste filmcitatet:
I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så hemskt mycket:) har en Nikon D90!



hoppas du får en fin söndagskväll!

2010-09-12 @ 17:34:21
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

tack va du är snäll, har du för dig då? :)

2010-09-12 @ 18:01:08
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: ester

myyysss :)<3

2010-09-14 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0