Helg

Heej :D
Nu är jag hemma igen efter en skön helg i underbara Göteborg!
Det blev god mat, lite shopping, lite uppvaktande av födelsedagar och en väldigt bra revyföreställning på Lorentsbergsteatern av Galenskapar gänget :)
Nu ska jag beundra mina nyiköpta plagg och Bon Ivers underbara röst som får mig att rysa lite sådär extra mycket.
Kram på er



Blev glad när jag fick reda på att skivaffären Bengans hade öppnat en ny butik i Göteborg och dom har verkligen all musik där. Men jag blev ännu gladare när jag hittade Bon Iver's skiva For Emma, Forever Ago! Har trånat efter denna skivan ett bra tag men har inte riktigt orkat beställa den från nätet. Men nu äntligen är den min! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0