Sommarkänslor

HEJ på er :)

Idag har der verkligen varit sommarkänslor ute! Verkligen Underbart väder.
Idag så vaknade jag lite senare än vanligt. Blev kanske lite sent hos Jossan med filmkväll igår, men det var väldigt mysigt. Det var lite roligt när jag och maja skulle cykla hem så känndes det som om det var gryning och fåglarna kvittrade ute. Inte så konstigt kanske eftersom klockan var runt 4 tiden.

Idag så har man träffat lilla Alexandra. Vi tog det lungt ute i hennes trädgård medans vi lyssnade på hennes braiga musik på spotify. 

Ikväll kommer det gäster. Tänkte jag skulle vara trevlig och umgås lite med dom kanske. Men helst hoppas jag på att alexandras lagfest med vollybollen slutar lite tidigare så vi kan träffas igen :)

Ha det bra ♥


Härlig bild på Lauren och Whitney. Lite sommar känsla på den.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0