1 MAJ!!!!

Kan inte fatta att det är fösta maj idag!!!
Detta året har gått så fort så att jag typ nästan inte hunnit med att ta in allt nytt som har hänt.

Nya skola
Nya vänner
Nya utmaningar
Nya upplevelser
Nya saker man har ångrat
Nya saker jag inte kommer ångra.
Nya saker jag är glad över
Nya saker jag kommer till att minnas för resten av livet
Nya saker jag kommer att titta tillbaka och skratta åt.


Ja detta året har gått fort. Tänka att det snart är sommar?? Det är bara en månad kvar sen är det Juni och då börjar sommarlovet. LÄNGTAR!!



Den här bilden tror jag är tagen för ungefär 1 år sedan. Då var man brunhårig och gick i nionde klass. Nu är jag ett redhead och går första året på gymmasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0