Look!!! I´ve got eyebrows!

Nästa steget på min lilla makeover var att färgat ögonbrynen! :)
Har ju alltid haft mina ljusa bryn som inte ha synts och nu plötsligt syns dom!! Känns lite konstigt nu ibörjan men van vänjer väll sig?
Ja...annars idag då? Har haft nationella i Engelska, inte så superkul kanske.
Nu hade jag istället tänkt att strukutera upp mitt liv för tillfället. Måste verkligen börja packa inför helgen, ska ju nämligen på körresa med LIVSLUST till stora huvudstaden! Härligt Härligt!
Ja nu får det som sagt bli plugg med Veronica Maggio och hennes underbara album Satan i Gatan
Kram ♥

Titta!!! Man kan se mina ögonbryn!!! Typ aldrig hänt innan!

Kommentarer
Postat av: beccis

nämen!!!!!

2011-05-14 @ 12:54:48
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0