Night?

Hej.
Nu har jag druckigt mitt fläder te och det smakade väldigt gott! Så jag rekomenderar det starkt ;)
Ikväll så hade jag tänkt gå lägga mig någorlunda tidigt men känner att solen hindrar mig. Den går ju inte ner förens vi elva tiden eller senare. 
Imorgon blir det nog att träffa Majken och slappa lite innan en helg fylld jobb
Kram♥

 
Gillar denna bilden som är tagen i helgen på PierPressur. Jag blev jätteglad när jag hittade detta märket med FCB :) Såklart köpte jag den. En anlednig (förutom att den var fin) var för att reta maja lite ;)

Kommentarer
Postat av: beccis

haha, vad sa maja? ;)

2010-06-24 @ 21:16:09
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: ALice

HAhah hon sa att hon skulle sno den på kvällen när jag sov och att hon skulle slå mig.Hon gjorde inget av det :P

2010-06-25 @ 01:39:20
Postat av: maja.

Haha fy vad du ljuger:D jag sa att jag skulle bränna upp den/slänga den. inget annat tottfia.

2010-06-25 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0