Ledigt

Hejsan :)

Idag har varit en väldigt skön dag, eftersom jag var ledig :D
Jag, Maja, Angelica och Hedvig cyklade upp till BurgerKing och åt lite lunch. Sedan fortsatte jag, maja och hevig på stan. Jag provade faktiskt en mysig byxdress som var skön nu till sommaren. Jag får väll se om jag köper den. Maja köpte också ett nagellack i en fin bebisblå färg som jag lånade.
Och nu hade jag faktiskt tänkt att vara duktig och gå ut och springa lite. Sedan blir det att öva inför imånn då jag har muntligt i spanskan.
Ha det bra ♥


Kommentarer
Postat av: beccis

Fuskbarn som har vatt ledig hela dagen! :D

Jag tror det gick rätt bra på proven men man vet ju aldrig. Lycka till med ditt imon :) ♥

2010-05-19 @ 21:02:28
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: maja.

HAHA. du glömde berätta när du ramlade av bänken. det roligaste jag någonsin sett fågelfågeeeeel:) superbra dag.

2010-05-19 @ 22:32:35
Postat av: maja.

:OOOOOOOOOO alice! jag tänkte göra stjärna, alltså sån->* och sen mening+ en till stjärna, men då blev det fetstil igen!!!!! :O som på facebook konversationen! imponerad.com

2010-05-19 @ 22:34:42
Postat av: Alice

Hahaha aa det glömmde jag berätta maja. var det verkligen det roligaste någonsin då? :P <3

2010-05-20 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0