I like the Simpson family

När jag och min bror var några år mindre hade vi fnatt på The Simpsons. Jag kommer ihåg hur vi brukade ha Simpsons marhaton här hemma och gå igenom serie boxarna tills klockan blev typ 2 på natten.

Men hur kan man inte låta bli att tycka om:
Homer och hans dumma kommentarer?
Bart, med hans ¡Ay, caramba!
Marge med sin hesa röst och sitt blåa hår?
Lisa med sin smarthet och saxofonspelande?
Maggie med sitt napp ljud och gullighet?

Så nu när jag var inne på youtube så hittade jag detta nya intro till ett av avsnitten, då jag kunde inte slutat att tänka på hur många timmar jag har lagt på av att sitta uppe sent på natten med brodern framför tv och kolla på denna underbart roliga familjen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0