HEEJSAN

Hej

Har haft en jätte bra helg i gislaved under Gisledagarna :)
Tog tyvärr inte med mig min kamera, men becca tog ganska många "söta och fina" bilder på oss med sin istället
Ett litet minus under kvällen var att jag tappade bort min klocka :( Tror nog att den kanske försvann medans vi åkte en galen snurrkarussel på tivolit.

Idag har det ju varit morsdag och jag tycker synd om min mamma som inte fick det uppvaktande jag ville att hon skulle få. Får väll gottgöra det nästa år istället :P
Nu blir det meningslöst tv-tittande

Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: beccis

synd de där med klockan :(

hoppas julia eller robert hittar den! eller nåt ♥

2010-05-30 @ 23:59:58
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: ester

pussiga alice ;)<3

2010-05-31 @ 17:15:19
Postat av: Hiphper

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-04-28 @ 08:47:54
URL: http://wwwx.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0