7 Maj

Hej på er!
Sitter här vid datan och slöar. Jag måste verkligen städa mitt rum!! För imorgon kommer släkten hit för min brors konfirmation och då vill jag nog att det ska vara någorlunda fint härinne iallafall.
Idag var det paddling på gympan. Roligt roligt. Jag och jossan lyckades inte rammla i vattnet och det är jag stolt över :)
Efter skolan så drog Ester,Becca,Elina,Maja,Jossan och jag till bella italia och åt pizza. Gott Gott.
Sedan har det varit livslust idag också. Vi kollade på en film från våran englandsresa. PINSAMT att se sig själv!
Nu ska jag nog sätta igån med städningen. Ser verkligen för j**ligt ut här inne!


En bild från pizzalunchen.
Förtåt becca men jag tog den från dig ;)

Kramisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0