5 maj

Hejsan.
Efter skolan idag gick jag runt på stan med Natalie. Vi...eller ja hon letade efter en klänning att ha på sig på söndag på det är bröllop i kyrkan och då vi i Livslust ska sjunga. Tyvärr så hittade hon ingen. Jag är faktiskt ganska nöjd över mig själv eftersom jag redan vet vad jag ska ha på mig och det är inte ofta det händer ;)
Senaste dagarna har jag verkligen inte orkat göra någonting. Har kännet mig helt slut. Tror nog jag få ta och rycka upp mig!
Men jag har dock orkat kolla klart på säsong 6 av Entourage♥!! Är nog en av det bästa och roligaste serierna som finns :)

Tänkte att jag slänger in ett låttips på en låt som jag inte kan sluta lyssna och tröttna på dessa dagar.
Kramar.


Adele- Best for last

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0