Trädgård

Heeej :D

Sitter ute i trädgården och njuuuter. Kan inte komma ihåg när jag senast satt ute klockan åtta på kvällen utan att frysa ihjäl mig med ett par shorts och t-shirt på mig. Det måste nog ha varit för ett år sedan!
Igår hade vi det jätteroligt och mysigt hos Becca. Det blev grilling ute i hennes trädgård, filmmys och försök att ta roliga gruppbilder.
Idag har jag då varit en riktig pluggis. Jag tror jag satt på bibblan från ett till klockan sex. Men jag hade ju duktiga Maja och Hedvig som hjälpte mig med dom otroligt konstiga uppgifterna från boken. En del var som svårtyda gåtor! Helt omöjligt!
Ikväll blir en riktig hemma och mysa kväll med föräldrarna. Jag ska nog gå och göra sällskap med mamma nu som sitter och kollar på Så ska det låta.
Ha det bra ♥


Kommentarer
Postat av: beccis

söt alice!

hur orkar du plugga i FEM timmar på en FREDAG? :O ♥

2010-06-04 @ 23:53:34
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0