SistaSkoldagen= Avklarad!

Hej
Nu var sista skoldagen avklarad :D
Imorgon blir det bara fika med klassen i skolan och efter det en liten avsluting i kyrkan.
Idag då...jo :
Jag har fått lite betyg.
Kollat på treorna när dom gick ner för storgatsbacken i sina fina balklänningar och kavajer :)
Baka med Ester,Elina,Julia och Becca.
Tittat på ett hemskt läskigt och spännande avsnitt av Greys anatomy!

Ja det var min dag det och imånn så får jag sommarlov! Kan inte riktigt förstå det än när vädret är som det är. HATA REGNET!

Men har det bra :)


 
En riktigt fuling bild...men det bjuder jag på:)
Hur lyckades båda två blunda egentligen?

Kommentarer
Postat av: beccis

ni kanske lyckades blunda för att... båda var lite borta ;) mysig dag igår ♥

2010-06-10 @ 08:11:53
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0