Kväll

Något jag har gått runt och tänkt på och längtat till hela dagen är kvällens Sex and the City avsnitt. Igår slutatde så spännande med att Carrie blev lämnad av Aiden p.g.a att hon hade varit otrogen med Big. Undrar hur det slutar? Det får vi se om 10 min :)
Imorgon blir det ECLIPSE på bio med Jossan och hennes kompis Paulina. ÄNTLIGEN säger jag bara. Har väntat länge nu för att se denna film som är baserad på en underbart bra bok. Så imorgon tar vi tåget till Växjö vid kl.11 och går lite på stan innan filmen börjar. På kvällen sedan så blir det att kolla på bandet Neverstore som ska spela i Växjö. Och eftersom det är ett av Jossans favoriter så ska vi kolla på dom :)
Ha det bra ♥


Kommentarer
Postat av: beccis

åh, jag vill med se eclipse! :D

ha de så skitkul, hälsa jossan :) ♥

2010-06-30 @ 17:35:38
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0