I Heart Maria Montazami.



En
ordentlig ostkrok

The pillow costs 565 dollars… Ouh is Cameron gonna watch this program?”

”4000?
Jaah… Dyrt… Men nu är den kudden min i hela mitt liv

När jag köper godis köper jag alltid godis som matchar.

Om jag köper en prydnas sak måste jag ändra om i hela huset. 

Maria: I've never been this happy...
Cameron: Really?
Maria: ... In skiiclothes

Jag älskar tofsar! Tofsar tycker jag låter lite… tofsigt. Men tassels låter mer elegant.

”Först skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej, Cameron får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina egna pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker det är jätte kul att spara pengar!

Det är kul att vakna upp jämte en människa och inte behöva tänka Usch vad jobbigt.

Sen räknar hon sina tofsar och tror det är ungefär 30.. Svaret är 92! ;) Men hon tycker inte det är mycket för dom smälter liksom in.



Kommentarer
Postat av: elina :)

älska maria! :D

2010-04-20 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0