old stuff

hej hej
Dålig uppdatering känner jag. Men har inte riktigt haft tiden till datorn.
Idag har man inhandlat 50 års present till mammsen :D Jag kan säga vad jag har köpt om ni lovar att vara tysta :)
Vi köpte ett jätte fin halsband, en parfym och mamma mia filmen ( hon har aldrig sett den!). Sedan håller jag på med att sätta ihop ett fotoalbum med både gamla och nya bilder på henne. Hoppas hon kommer uppskatta det.
På lördag bär det av till Köpenhamn! Ska bli mys att fira mamma och att gå på stan :) Imorgan får vi se vad jag hinner med. Måste fixa albumet och lämna in lite bilder på framkallning. Ha det bra /kramkram♥


En glad jag idag. (förlåt för min stökiga garderob i bakgrunden!)




Hittade en gammal bild på mamma min.



Lika??

Kommentarer
Postat av: Niklasida

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-11 @ 19:13:53
URL: http://niklasida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0