natt

Jag tror att jag är mästare på att vända på dygnet. Klockan är nu tjugo i två och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Jobbigt sen när skolan börjar igen att vända tillbaka på allt. Suck...
Iallafall, ikväll har jag kollat på bio och träffat miin vän Alexandra.

Jag och alexandra var ut och gick en lång rund runt stan. Det blev lite läskigt att gå utte mitt i natten nu när det var så mörkt. Vi blev båda vettskrämda när vi gick förbi jehovas vittne huset och samtidigt hörde något konstigt ljud. Men vi lyckades komma hem igen hela :)

Morgondagens planer är inte riktigt säkra än. Tror jag ska ut och fika på stan med Alle efter att hon har slingat sitt hår. Kanske hinner kolla på en present till mamma som fyller år på söndag. Någon som har nått tips till någon som fyller 50?? Har verkligen INGEN aning om vad jag ska köpa.

God natt och sov sött


en liten bild som jag tog i höstas som får mig
att tänka på sommar och värme på nått sätt :)
SAKNAR sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0