I need you to survive

Hej hopp :D

Vi hade roligt som vanligt med kören Livslust! Tyckte bara lite synd om Elina som sjöng med oss för fösta gången och så fick hon stå längst fram. Men det gick ju bra ändå :)  

Äntligen har jag tagit kontakt med mitt sommarjobb från förra året. Var nere i Kaffestugan som det heter idag på lite intervju :) Hoppas hoppas på att man får jobba där i sommar igen.

Ishockey på tv nu. Förlåt julia men jag måste säga att jag hejar på HV71! Jag vet att du inte vill att jag ska, men kan inte motstå :P

Ha det bra/ kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska nog börja följa din blogg lite mer nu, det kan ju stå saker om en själv :P det var verkligen superkul! :) btw så ska kanskekanske bea börja :)

2010-04-20 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0