Funny

Hej Hej

Prov idag som gick sämst! Haha lyckade räkna helt fel på en uppgift och fick svaret att en dykare dök 300 mil ner i havet. Det var väll längre än Sverige fick jag reda på sen.... FAIL!

Jag hade det roligt nu efter skolan iallafall. Jag och maja gick runt på stan och provade kläder, åt glass, blev rädda för fåglar, åkte rulltrappa och maja provade ett par snopp shorts :)
Haha det blev nog lite fail när vi skulle äta glassen vi köpte. Det blev att vi satt och åt den med handskar på oss för det var så kallt. Men glassen var god! Jag åt för första gången Ben&jerrys glassen. Den var verkligen jätte god, fast Maja tyckte den smakade lite som korv!!??

Ha en bra kväll. Här hemma blir det cillidill :D
kram♥


En glad Jag och en Natalie som inte ville vara med på bild.


Maja in the Moving staircase


Koftan jag nästan måste ha + en långklänning


Ben&jerrys!



Kommentarer
Postat av: majsannnnnnnnn!

HAHAHAHA. FÅGLARNA! :d

2010-04-22 @ 19:43:08
Postat av: Anonym

hahaha glömde glidmedlet!!!

2010-04-22 @ 19:45:01
Postat av: Alice

HAHAH aa det glömmde jag :P

2010-04-22 @ 21:27:05
Postat av: natalie

gillar ni verkligen den glassen? tycker den smakar jätteilla :) haha! lovade inte du mig att inte göra något med den bilden?? hämden är ljuv...

2010-04-24 @ 20:31:12
Postat av: ALICE

Nej den var verkligen jätte god, även fast den var lite dyr.

Hahah men man ser ju dig knappt. Undrar vad du ska hitta på nu.... inte nått för elakt hoppas jag! <3

2010-04-25 @ 00:39:48
Postat av: Sandra

bli medlemm här :http://www.bloggtrafik.nu/register.php det gör så att du får mer blogg trafik, det tar bara en minut

2010-04-25 @ 00:52:16
URL: http://sostanek.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har gjort en magic trick, där jag river ner pappret och sedan.....ja se det på min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det :). Direkt länken till inlägget är: http://ferhat.blogg.se/2010/april/im-a-pimp.html



Ha en trevlig kväll!

2010-04-25 @ 01:03:34
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0