15 april

Hejsan

Torsdag idag då och inget plugg tills imånn, då blir man glad! :D
Har bara lust att ligga framför tv:n och inte göra nått, men jag måste ringa och söka sommarjobb. Vill ju helst tjäna lite pengar under sommaren :)
Skolan idag var skojig. Vi tog lite roliga bilder med beccas kamera och fjantade oss. Sedan hade vi ju prov också och det gick SÄMST för mig! Jaja.
Nu är det nog bäst att ringa till kaffestugan och söka jobb. Önska mig lycka till :) kram


Beccis (www.rebeccaharkonen.blogg.se) och elina :)


Jossan gillar fysik!


Detta är vad jag och Elina gör på tråkiga lektioner... Chiffer :)


En aning suddigt men det är julia+linnea+peo+bojan

Kommentarer
Postat av: julia

peo med sina 87 kg som alltid kommer vara 87 kg vart han än är hahahhha ;D <3

2010-04-23 @ 23:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0